"Prejardhja e përbashkët e Skitëve dhe e Grekve është dëshmuar si nga traditat e tyre të njajta, si nga rrëfimet historike, nga ngjajshmëria e gjuhës së tyre si dhe nga perngjamja e tyre fizike dhe veseve të tyre, tregon arsyejet pse shumica e emrave dhe toponimeve të Greqisë primitive gjëjnë kuptimin e tyre në gjuhën shqipe."
Dhe për habin e tonë, vetëm se ata njerëz të vetquajtur studiues e albanolog si Arefi, Kocaqi, Niko Stilo, Besir Bajrami, Etnor Canaj, Skender Hushi dhe disa tjerë, perzihen ne këto gjurmime pa e ditur asnji fjalë të skitishtës apo greqishtës së vjetër, që është nji sllavishte e vjetër por që këtyre iu tingllon si shqipe pellazgjishte, pa e ditur se po këta pellazgët ishin skitë e që flisnin gjuhët indo-skito-balto-sllavishte, të ardhur nga veriu i Danubit e jo si e besojnë ata se gjoja këta pellazgët paskan pjellur nga dheu i Ballkanit, mbrapshtira fëmijnore....e perjashtojnë mendimin e Akademis sonë si dhe të gjithë atyre shqipëtarve tjerë nga Kosova e rrethina të cilët i shmangen kësaj loje sepse, ata e dijnë bukur mirë se çfarë rrënjësh fshifen pas fjalës "mbështjello" apo pas fjalës "kopsht" por, ky ekipi i vetquajtur albanolog vijon e mirret me fantezit e tyre, gjoja se këta paskan zbuluar se kjo "greqishtja e vjeter" paska kén pellazgjishtja e jo Hindo-Skitishtja ?
Me nji fjalë, çojnë ujë në mulli t'armikut, dhe, në vend se ta mbyllnin gojen këta e hapin e pallin si gomari kur mbetet me dy këmbet në baltë "hurra" gjoja se kanë zbulua diçka t're Akademia jonë na paska kenë çorré...?
Si përfundim, siç e thotë edhe vepra e të madhit Cabej, këta njerëz mashtrojnë veten e tyre dhe më e keqja edhe të tjerët.
==========================================
Kjo do thotë se; nuk mund të ishe Pellazgë sikur të mos ishin më parë Skitë, njashtu si edhe Serbët, Kroatët, nuk mund të ishin serbë e kroat si mos t'ishin më parë sllavë !
Njashtu edhe Pellazgët, derisa jetonin sipër Danubit u quajten Skitë, pasi që vërshuan Gadishullin si Sllavët që vershuan edeh këta si Skitët dikur rreth 3000 vite para Sllavëve Ballkanin, ata posa erdhen në Gadishull u quajten Perballian e më vonë u ndajten prej tyre edhe Akeanët që moren pjeset bregdetare të Egjeut kurse Skitët tjerë mbeten Pellazgë nga autorët, perndryshe i njëjti popull skitë, njashtu siç u ndajten serbët e kroatët më vonë dhe më nuk quheshin sallavë por me emra të tyre të veçant etnikisht si dhe me dialekte, njashtu edhe Skitët perfunduan në ndarje etnike të re; hellene (Perballiane) dhe Akeane.
1.) "grua" i përgjigjet "graja" mirëpo Graja* i pergjogjet edeh skitishtës; kraja=graja( të skajshmit, ata që jetonin buze detit, ose "perballjanët" ose"perballjan"...krajan, grajan...si ukrajan, ukraia, ukrajna, ukrajina...
"Kjo deshmonë se, banorët e vjetër të Epirit ishin me prejardhje nga Kaukazi, dhe se pasardhesit e tyre mbajnë sot emrin e albanve dhe flasin nji gjuhë që i afrohët juhës perse."
"Disa historianë, për të spjeguar këtë ngjajshmëri, i nxjerrin shqipëtarët e sotëm nga Skitët albanian deportuar nga Kaukazi në Iliri nga Pompeu."
"Sipas këtyre autorve, Pompeu paska ekzekutua nji rrugëtim mbi 1400 kilometra duk kaluar shtigje aqë të vështira për të vendosur aty në Greqi nji popull armik tek këta vendasë të cilët ishin në luftë me Romakët..."
"Napejët e Epirit kanë pa dyshim të njajten prejardhje si Napejt e Skitisë emruar nga Plini: në dy rastet, si njëri dhe tjetri janë të vëndosur në bregun e nji lumit të këtyre dy vendeve të largëta që mbajnë emrin Taras."
Sundues të vendeve në mes Detit Kaspik e Krimes, Skitët zgjërohën pastaj edhe kah Perendimi, ku fiset e tyre pushtuan Kimerinë (Krime) që i dhân emrin Taurida dhe provincat në Veri të Pont-Euksumit; mirëpo pushtimet e tyre nuk u ndalen në Danub, dhe, në kohëra që është e pamijtun të percaktohen, ata versulen në Traki dhe nga atje në Maqedoni dhe Epirë, ku dhe kalojnë në Greqi me emrin e Pellazgëve.
Qe se ku do na qojnë Arefo Kocaqet; n'gojên e ujkut....!
Akademia jonë mundohet te na largoje prej këtyre Pellazgeve të Kaukazit kurse Arefo-Kocqet
prapë aty kanë qëllimin të na qojnë, aty ku ka vendosur edhe Aakdemia serbe...si thonë në popull;
"qoni ujë n'mulli t'huaj"...
Pra, pasi qe kenmi deshiren e zjarrtê nga injoranca jonë, te jemi edhe ne me prejardhje "Pellazge" patjeter, atehere edhe une do ua plotsoj kete deshir; do behem edhe une "pellazgë"...!
=Atijon= është fjalë Skite (pellazge) do thotë "i joni babi"...!
=Burri/burr= është edhe kjo fjalë Skite(pellazge) si dhe rreth 60% e fjalorit te shqipes është indo-skito-pellazgjik...!
Asgjë nuk ka nga Ballkani, shfletojeni studime në fushene shqipes nga Cabej...
Prejardhja e fjalës ;Burr/ Burri nga fjala Skite "Puraj" në skandinave kalon në, Burr, tek hebrejt bëhët, Bar që do thotë
"i biri" apo "burri" ose "djali"...
Prejardhja e përbashkët e Skitëve dhe e Grekëve është dëshmuar nga traditat e tyre të njajta, nga rrefimet historike, nga ngjajshmëria e gjuhës së tyre, perngjamja e tyre fizike dhe veseve të tyre tregon arsyejet pse shumica e emrave dhe toponimeve të Greqisë primitive gjëjnë kuptimin e tyre në gjuhën shqipe.
Së pari sot, sud, sat; sodit, dit, dotina, obodit, obodriti, sudit, janë fise dhe fjalë të lindjes..
T'ia hjekim Aferdites fjalën "dit", çka mbetet pastaj ? mbetet terri...apo "férri" e kunderta e ditës...!
Dahet, Dajket, Dahijt, "shpirtnorët, andej kah del shpirti, "fryma" dahi...Daki, Dakia, Dahoviti
Dakia, Trakia, zraki, Zrakia.."frymarrja e fundit, shpirti..! shpirtnorët...
Rrënja e "drurit"..."druni" "druma" "srus" "derv" "dervo" "derbinkes" "derbikaj"
Prejardhja e fjalës =runat=për të ruajtur shëndetin nga syri i keq është fjalë Skite që do thotë; "runa Zot" nga syri keq, dhe sipas fjalës "runa" ka mbetur edhe emri i alfabetit Runik nga t'Runet, qaforet apo gerrmat e shkrira praj plumbi ose te gravume (grafôsne) =gerrvishje, "gerrmat" "gerrithje" qe do thotë te shkruara, për ta "runat" ishin simbole si imazhe për ti "rujtur" Perendia nga syri keq...
"Pellazgët (Iper-akianë të maleve, krrshit ) si dhe Grekët (Par-ballian, buzë deti) ishin te ardhur nga i njajti vend, nga malet e Kaukazit dhe me siguri se Pellazgët ishin Skitë të Kaukazit..."
FUNDI I DOSJES PELLAZGE SKITE:
Pra, ata që e rekllamojn sot gjoja se, "greqishtja e vjetër është shqipja", ia kthejnë veti gryken e pushkes nga injoranca e tyre e mosnjohjes as të gjeografis as të kronologjisë, siç e ka thën i madhi Cabej.... !
Për ata qe kanë sy e tru e kuptojne problemin, kurse arefo-kocaqët kurrë mos pritni se do ta kuptojnë ndonjiherë...!
Do ti numrojmi tani edhe të zezat e Pukevillit mbi prejardhjen shqiptare e që Arefi e citon gjoja se ky Pukevilli i tij i donte shqipëtarët sepse, aty Arefi e citon Pukevillin kur thotë se; "shqipëtarët, "Pellazgë Kaukazian..." por sikur ti kishte hapur mirë sytë Arefi ai do vrente se ky termi "pellazgë kaukazian" është i shënuar si në kllapa, pra me gerrma të theksuara italike sepse kështu Pukevilli i vënte thumbin e prejardhjes së shqiptarëve i cili ka hedhur aty në atë librin e tij gur e dru mbi historin tonë.....por si duket AREFIT kjo i ka pelqyer së tepërmi dhe merrë si nji burim të pasur e me shumë vlerë Pukevillin, athua pse ?
Duhej ta dinte Arefi se ky Pukevilli kaloi në mesin e shqiptarëve më tepër se ni dekad dhe donte te dinte gjithçka rreth shqiptarëve, pasi që ai ishte rrafur shumë keq nga nji shqiptar i cili e kishte futur në nji çeli dhe keqtrajtur në mënyrë brutale. Pukevilli ishte kapur si peng nga piratët e Ali pashes derisa anija françeze kalonte bregut të detit jo largë gjirit të Artës dhe aty fillon njohja e parë e Pukevillit me shqiptarët, ku pas nji kohe që kaloi në qeli dhe lirohët me urdhër të sulltanit emrohët konsull i parë i Francës në Janinë.
Mirëpo Pukevilli nuk e kishte harruar atë rrafjen brutale nga shqipëtarët dhe si duket ky ishte shkaku pse ai filloi të interesohet për prejadhjen shqiptare nga afër.
Pra, pasi që ne kemi filluar ti dojmi aqë shumë pellazgët siç i donte edhe Pukevilli e Arefi edhe unë prej sot do ju ndihmoj sepse, deri dje keni sharë edhe Akademin tonë si dhe Cabejin (edhe mua) pa kurrfarë turpi...!
Qe se çka thotë Pukevilli i Arefit për prejardhjen shqiptare:
"Të vendosur mes derit Hirkanian (Kaspik) e Paulus Meotid(Azovit) , që të vjetrit i quanin me emrin e përgjithshëm Skitë apo Kelto-Skitë, si shqipëtarët e ditve tona që njihen mes veti, në të gjitha provincat, me emrin Shqipëtar..."
"Nuk kam ndërmend të ngjitem deri tek orakuli i profesive për të diskutuar nëse Gegët janë të dalur nga fisi i Gogëve; mjafton të dihet se ekzistonin Gogët në rrethin e detit Kaspik, për tu bazuar nga homonimia ime e parë.
"Kisha me shtuar se emri Gog apo Goge, ndoshta shkruhej; Kog "...?
Qe pra se ku na qesin arefo-kocaqët...!
...cilët janë ata që ofendojn Akademin tonë ?
Kolonit dhe luftëtarët shqiptar të njohur në Turkin Europiane dhe vende tjera:
Kurse Arefi e citon Pukevillin nxjerrur nga "Udhëtimi në Greqi", Paris 1826)
Pukevill: "Në të gjitha kohërat, shqiptarët që ne mund ti quajmi "Pellazgët kaukazianë" themeluan koloni pa u përziër me etnit tjera dhe kalonin si mercenar në shërbim të atyre princave që paguanin mirë.."
A nuk është kjo skandaloze ?
Pse Arefi nuk e ka cituar edhe këtë se çfarë mendonte Pukevilli për prejardhjen e shqiptarëve ?
Pukevilli: "E kemi parë kalimthi, se, si Shqiptarët të dalur nga Kaukazi e të vendosur në Greqi nën paralelet e vëndit të tyre që kishin lëshuar dhe të mësuar nga kulti mitologjik, pasi ata u vëndosen në mesin e Helenve, e perqafojnë fen krishtere dhe ndahen nga Shizmi dhe nga apostazia e nji numrit të madh, në vend se të bëhëshin me ta si popull vëlla, ata bëhën armiq fanatik dhe të pa pajtushëm."
Pukevill: "...Do t'ishte me interesim për filologët të hulumtojnë se, cilës gjuhë i ngjitët fjala "diell" e "hën", "ré", "kiel", "yll", "grua", "ui", "lis", për të ditur se me cilin popull të njohur diku në lindje kanë lidhje."
Pukevilli: "Atëherë, ne do të mund kërkonim se nga ku shqipja e ka patur mundësi të huazoje emrat si "grour", "buk", "mal", "det", dhe do përfundonim se, cilët ishin mjeshtrit e shqiptarëve në shkencën e agrikulturës dhe kështu ndoshta do të zbulonim vendin e të parve të tyre."
Dhe këtu ne do i kishm bër nji pyetje Doktorr Arefit !
Zoti Aref, na trgeoni te drejten, si e shkrove librin tuaj, a vetëm përmes google recherches duke i kërkuar vetem se fjalët kyçe si psh. "pelasges albanais" apo vertete e keni lexuar ndonjihere në jeten tuaj tër librin e Pukevillit ?
Si ka mundësi që nuk i paskëni lexuar edhe këta rreshta që i cekem më sipër ku Pukevilli aty shqiptarët i nxjerrë, jo si citon ti, "pellazgë kaukazian" por shtruar, Pukevilli i nxjerrë shqiptarët me prejardhje skite nga kaukazi e kaspiku dhe ju ia fshifni këtë qëndrim famkeq të Pukevillit lexuesit shipëtar, pse e bëni këtë ?
Pse botoni libra të shtrembruara me kopi-past kur këto kërkime mund ti bëje sot secili lëxues edhe përmes interneti ?
Tupani rreh per ata qe kane veshët, jo për Arefin e kompanin Masonike...antishqiptare...!
"Shqipia ka ruajtur pa dyshim nga Skitët klithjen "ouôû" për të shprehur urin; për të karakterizuar luftën, për "dgiarm",(zjarm) për "kukud", për të karakterizua murtajen.
"Mirëpo ku e ka marrë shqipja emrin e të dashurit "tat", "print"(prind) "familija" "mama" "vlla" "biro" , perveçse nga belbëzimi i parë natyror" ?
Shihet kjart këtu se sa me ironi Pukevilli flet për prejardhjen e gjuhës shqipe...kurse Arefi e lavdëron dhe e citon Pukevillin para lexuesit shqipëtarë e të huaj, gjoja se ai flet në të miren e shqiptarve ?
Pse nuk tregon drejtë Arefi ndryshe se; " ..unë kurrë se kam lexuar librin e Pukevillit, por atë paragraf si dhe tjerët, i kopjova nga rezultati kërkimor përmes "google books" ku pasaj e ngjita njashtu siç ishte në dosjen wordpad për librin tim ?!
E kupton mineralogjin Arefi siç e njihte edhe Pukevilli ?
Sod, sot, sodit...soditi...obodriti....!
Qe se ku na shpien ndjekja e rrugës Angjelo Arefo-Kocaqiane drejtë e në Turkmenistan...
Pra, kur nuk e degjojmi nënën tonë (Akademin,) do ta degjojmi pra rrjetin Masonik: arefo angjelo-kocaqian...
që na qon drejtë e në Turkmenistan tek stergjyshërit e tyre të parë "skitho-pellazgë" dhe në vend që ti bënte pellazgët te ardhur nga atje, ky i bën ilirët, të vetmit stergjysh që i patem e që edhe këta na i sjelli prej atje, athua pse ?! ...!
Masonet na e shkatrruan Akademin tonë e tani ti biemi fyllit, na e prishen edhe atdheun që e patem e flijuam jeten për këtë liri dhe në fund bandat masonike nga brenda na e shkatrruan ...bravo iu qoftë këtyre kuajve të Trojës !
Qe se cili ishte i vetmi dallim ne mes të Pellazgeve e Grekve të vjetër; katundar (barbar) mbeten këta (pellazgët) e qytetar skito-helenët...!
Qe të dy, apo i njejti popull i ardhun nga veriu i Kaukazit, mes Kaspikut dhe i bregut të Turkmenistanit, kaluan Krimen, Ukrainen (Tatarin) dhe kapercyen Danubin, (Tanin) dhe hyrën në Ballkan i cili ishte më parë i banuar nga fiset Ibere*(Ili Beri," I péri" "i pari" , ( te parët ata që jetonin sipër maleve shalde/kalde) edhe këta te ardhur por nga jugu i Kaukazit por disa shekuj para këtyre Skito-Pellazgve të cilët u detyruan të ikin në Italië pastaj iken dhe u ndalen në Spanjë...
Vala e dytë Skito-pellazge arrijti në Ballkanë nga Azia e vogël, prej skitve tjerë që kishin deprtuar prej kaukazit në Mezopotami "njerëzit pertej maleve" kaldet "shaldet"...edhe këta paski kaluan në Egjipt, pas disa shekujve u kthyen te gjithe ne Greqi...dhe kështu u krijua greqishtja e re mbi dy shtresa te nji pasnjishme skitike, "greqishte e vjeter" dhe e re më vonë në kohën e Bizantit me ardhjen e skito-komanve tjerë edhe këta pertej Danubit...
Kështu sot kemi tri shtresa skitike që u vendosen në Ballkan që prej -2200 para krishti e deri në shekullin e XI-të pas krishti me perfundimin e sundimit te Aleks Komnenit, (lexojeni Aleksiaden)* nëse dojmi te bëhëni historian ose t'ia fusim a-la arefo-kocaqiane; "marsjellje=Marsej ?!...marrinat nuk kanë brina...!
Mathieu Aref "Odiseja e nji populli prehelen" 2003:
"Homo Sapiani me siguri që i ka shkelur këto vise ku dhe u duken banorët e parë të Europës, historikishtë te njohur si:
Pellazgë=Shpellagji*, njerëz te shpellave !
Lelegët=Le lesh, njerëz të leshtë, bëhët fjalë për "njerëzit majmuna*" ?
Ligurët= njerëz të veshur me lëkura" ?
Si mos të habitemi kur lexojmi marrina të tilla sot në shekullin XXI nga mendja e nji krye madhit Mathieu Aref i vetquajtur shkenctar ?
Majmuna paskan ardhur nga Afrika në Shqipëri ?
Nuk e di se si na mban kjo tokë, duhej të na lëshonte...!
Ai na thotë në librin e tij këtu në faqen 30 se, ne jemi shpellarët e parë të Europës që nga koha e Homo-Sapianve dhe posa zbritem nga dega e lisit ne e lam aty bishtin dhe pushtuam vrimat e shpellave, për atë na quajn edhe sot pellashk- që do thotë shpellagji, shpellarë e majmuna !
Më tutje ky Doktorri i Sorbones shton se, i pari ishte fisi yni që doli nga shpella e tjerët mbeten ende aty në shpellë, ky fis kishte emrin Lelegë, që sipas mendimit të tij, e që opinioni yni mbarë duhet ti besoje ni Doktorri të shkecave i dalun nga Sorbona i cili thotë se, fjala Lelegë është e gjuhës së Perendisë, që do thotë "njeri i leshtë", trupin e mbuluar me lesh, jo si delet por si majmunat sips tij !
Më tutje Doktorri i shkences thotë se, ne jemi këtu që para 40 000 vitësh në të njajtin vend pa levizur, edhe kur erdhen akullnajat e medhaja na nxunën por shpellarët e zgjuar siç ishin, u futem nën to, rezistuam rreth 8000 vite të mbyllun si ata pinguinat midis akullit !
A është e vertetë kjo ô Perndi ? -e pyeti Apotri.
-Ky Doktorri i Sorbonës nuk paska lidhje me shkencën por me fantezit, unë i thash atij para ca vitësh të shkruaj marrina të tilla që ju ti besoni atij, le t'ju marri në qafë mirë si duhet se ndoshta kështu e keni kërkua prej Perendisë. Ai pa e ditur as ni fjalë Skite juve u'a përziën gjellërat, nuk e di se "gjella" e "jella" janë e njëjta fjalë Skitishte që do thotë "ushqim" por juve ju mashtron ai dhe thotë se, gjuha juaj është gjuhë e Perendisë, kështu dikur i përvetsonin edhe etruskët rrokjet e gjuhëve të huaja që sot askush nuk mundet t'iu bie në fije.
-Mirë ô e shtrenjta Perendi, nëse ka mbetur e vetmja zgjidhje kjo, që ne të shpëtojmi e mos të shkatrrohëmi si ata etruskët, pra ne do ia bëjmi si urdhëron ti. Pra do ti mbledhim të gjitha këto libra të Doktoorrve mashtrues dhe do ti bëjmi top-letre, besoj se populli do pajtohët, por ky i Sorbonës icili ka shtypur librin në ni shtypshkronjë me para të tij prej xhepi e që i ka kushtua rreth 3000 dollar, duhet t'ia kthejmi parët ose topin e letres së recikluar. Mirepo Doktorri bëri gabim të madh këtu, sepse, ai së pari shtypi librin në ni shtypshkronje sipas ni mori të dhënave që kishte grumbulluar në forume përmes interneti nja 10 vite para se të bëhët Doktorr i Sorbonës, si ai fshtari i mjerë që kishte vën qerren para kive, mendonte se kështu shtyhet qerrja, tani ky dotorri i Sorbones ka ngul këmbë si kiet n'baltë, në hallë kemi rën me të ô e shtrenjta Perendi, na mori në qafë Doktorri i Sorbones, e si t'ia bëjmi tani hallit me të ?
-Unë e kam percjellur prej dekadash këtë Doktorrin e Sorbonës që kishte titullin Arkitekt i dekorit të mbrendshëm për zare të dritareve të banesave pariziene, ku, 10 vite pasi që e shtypi vetë me pare prej xhepit të tij këtë libër si broshur bibliografike për "bellashkët" pra, për këta skitët e bardh që ky po i quan aty "shpellarë", askushi nuk i'a vlersonte atë "vepër djallzore" Doktorrit siç ai shpresonte dhe i deshpruar siç ishte, më në fund i thash;
" ô Doktorr Adamit Frassari- i thash atij: -shko e paraqite këtë libër që e ke shtypur n'shtypshkronjë e që të ka kushtua shtrenjtë para 10 vitësh nja 3000 dollar, shko tani vrap paraqite edhe si tezë në Sorbon sepse, ke të drejtë që këtë librin ta shëndrrojsh edhe mbrapshtë, nga libri në tezë, nuk është vonë kurrë kjo punë edhe se i ke hypur peles kah bishti, por, siç duhej për së mbari, Doktorraturen dhe me titull në xhep pastaj do botojshe librin, ...por nejse, ti nuk i degjove këshillat e Perendisë por, nejse, shko tani aty te dera e Sorbonës, se edhe ti si çdo qytetar i thjeshtë ke të drejtën të paraqesish ni tezë ç'fardo qoftë ajo, dhe aty brënda 4 orëve leximi përrallash të shpellarve do të dalish më në fund nga Sorbona e famshme me titullin Doktorr shkence në xhep !
Kështu pra, do t'ua japin ata "miqët e tû" më në fund një titull si Doktorr, pse jo, nuk i dihet, të duhet edhe ky titull përpos atij të dekoratorit për zare të dritareve ku pastaj me këtë titull ta marrësh n'qafë ni popull të tërë me fantezit e tuaja të shpellaxhinjëve sepse, edhe ty ka për të besuar ky popull siç i'u besonte "engjujve" tjerë, kështu e mbyllem kontraten dhe më degjoi Doktorri dhe më në fund, pas 10 vitësh që kishte publikuar librin e tij sipas ideve të ni Doktorr Adamit Frassarit e Budimir Milanit, doli edhe ky si ata me titullin Doktorr i specializuar për studimet e shpellarëve dhe pas shumë mundimësh me ni procedur së mbrapshti më në fund mëzi doli në moshën 70 vjeçare me titullin Doktorr, si shihet, kurrë nuk është vonë për mashtrime, nuk ka moshë apo jo ?!
Si mund të flasi për Skitët pa e njohur sllavishtën, kur dihet se, gjuha Skito-Pellazge është e njejta gjuhë, indo-skite e balto-sllave ?
"Nuk ka patur kurrë etni sllave në antikitet që erdhi pertej Danubit në drejtim të Ballkanit" ?
Mirëpo ka patur një etni tjetër me emrin Skitë të cilët edhe ata flisnin gjuhët balte-sllave ku aty rreth 2300 para krishti pushtuan Traken e gjithë Gadishullin dhe u ndalen në Kretë, Linearet A e B dëshmojnë sot se, gjuha e këtyre Skitve që Arefi i quan Pellazgë e Budimiri Pellasti, këta flisnin gjuhët sllave, pra, ato tabletat e argjiles janë si dëshmi, fjalët si "pode" "qeterowo" "duse" etj, janë konfirmua nga shkenca se, këta te ashtuquajturit Pellazgë na dalin sot të ardhur në Ballkan e në gjithë ishujt e Egjeut e që flisnin një dialekt sllavë edhe se nuk mund të percaktohet askush se a ishin sllavë apo jo por, sipas gjuhës së tyre kjo vertetohet se ata flisnin sllavishtë apo skitishtë, por, Arefi nuk e kupton sllavishten prandaj nuk di as si ti dalloje Skitët nga Pellazgët e as nga sllavët, ose, vertet ai e di këtë problematik mirë por trillon e mashtron lexuesin shqipëtar, ku i dihet se për çfarë arsyeje ?
Akademia jonë e ka thënë prerë prej dekadash se; "këta pellazgët, sipas shkrimeve të tyre të gjetura kudo në Mesdhe, vertetohet se flisnin një sllavishte, si fjala "zivai" dëshmi në stelen e Lemnos, =zivai= që do thotë (rroftë) por Arefit dhe Nermina Vlora-Fallaqit i duket si shqip dhe ajo ka marrur aqë guxim sa që edhe ta ndaje fjalen "zivaj" në dy rrokje; edhe se është e shkruar "ZIVAI" ajo e ndajti dhe e shqipëroi gjoja si:
"Zi-vaj"= do thotë "Si Faj" ? (...sipas mendimit të saj dhe pa kurrfarê kompetence edhe kjo si Arefi...) shpikin kombinime, imagjinojeni njëherë se deri ku ka shkuar mendja jonë, ka edeh tjerë që mundohën të na bindin me teorit e tyre të reja se fjala "Zemla" është shqipe që do thotë "Zemra"...pa ditur asnjë fjalë sllave i'u lejohet gjithkujt ti fusin hundët aty ku nuk duhët, pse e bëjnë këtë kur nuk janë kompetent për këto gjuhë, nuk iu dihet se cili është qëllimi tyre, i bëjnë nga naiviteti apo nga mendja e madhe këto marrëzi apo me thikë pas shpine ?
Përgjigjia e tyre është e thjeshtë:" po...sepse sllavët erdhen në Ballkan vetëm në shekullin e VI-VII -të pas krishti, prandaj eliminohet elementi sllavë në Ballkanë sipas mendjes së tyre, pa e ditur se, 2500 vite para se te vinin sllavët e jugut në Ballkan po këta Skitët e Arefit apo Bellashkët e bardh flisnin njësoj si sllavët, sllavishtë në këtë gadishull edhe se nuk kishin lidhje etnike me sllavët !
Si të themi ndryshe, as algjerianët nuk janë françez por sot e flasin frengjishtën dhe, sikur këta të shkonin dhe të pushtonin Australin a do i konsideronim si francez apo si algjerianë atje...?!
Mirëpo këta tipa bëhën edhe më të zgjuar se Akademia jonë e cila qysh moti disave u'a ka terhjekur vrejtjen si edhe më parë Faik Konica që na ka paralejmruar me moton e tij të famshme;
"Ai që kundershton teorin e këtyre tipave gjoja se, "ne shqiptarët rrjedhim prej Pellazgëve", nëse ai njëri është i huaj, për të do thojnë; "lëre se ai është gomar" !
"Por, nëse ndonjë shqipëtar kundërshton haptas këtë tezën pellazge, për të do thjnë se, "ai është tradhtar"!
Njashtu edhe Cabeji na e ka lën një porosi; " për ata që ende besojnë në prejardhjen e gjuhës shqipe nga pellazgët, së paku, sot, mos të mundohëmi që nxënësve në shkolla, të mos ua mbushim trut me këto teori të mbrapshta."
Edhe pas një shekulli ne mbetem tek e njëjta pik: a jemi apo s'jemi Pellazgë, kjo është tragjike për ne, derisa ishim shumë mirë si pasardhes të ilirve ...!
Skanderbeg: "panto par elogium"
Dhe në fund për të arrijtur ta kuptojmi se kush fshifet pas këtij rrjeti Masonik për të shkatrruar kombin shqipëtar, duhet ti hapim sytë mirë dhe ti krahasojmi këto imazhe "ai që vjedh ni pull vjedh ni bûall..." thotë populli !
Arefi ka kujtuar atëhere në vitin 2003 se interneti punon vetëm për të në Paris e nuk i ka quar mendët fare se nji ditë e verteta do dali sheshit...piktures së huaj ai pa fije turpi i vë nënshkrimin mbi të ( do flasim hra tjera edhe për teorin e Adamid Frassarit) fryt i imagjinates së tij ?!
Tani mbetet të dihet nji gjë me rëndësi te madhe !
Nga e ka burimin kjo gravura e Skenderbeut të cilën Arefi e ka kopjuar dhe pastaj ka pikturuar mbi të dhe në fund në të majtë i ka dhën nënshkrimin e tij, (M.Aref) Mathieu AREF ?
Zoti Aref duhet të na tregoje patjetër Burimin e këtij ilustrimit me pamjen e Skenderbeut tepër të veçant.... dhe pastaj shkojmi në pyetjet tjera, megjithëse Masonët gjëjnë gjithëmonë nji zgjidhje, veshur si zotri, kostum kravat, tipa të tillë mund të prezentohen sot shumë lehtë para opinionit shqipëtar edhe si mbret, si ajo historia e nji klunit para 100 vitësh i cili i veshur me rroba si të nji mbreti, na shfaqet se gjoja ai është zgjdhur mbreti i Shqipërisë derisa më në fund u zbulua ky mashtrim por mbeti në analet e perendimit si anekdot e preferuar e francezëve që ende edhe sot besohet kjo se, "tek shqipetarët, mjafton që cilido individ të vishet mirë si zotri ai mund të bëhët mbret në Shqipëri" !
Ky është fataliteti yni që vijon edhe sot e Arefi si duket e ka lëxuar anekdoten e mbretit të Shqipërisë para se të nisej në këtë fushat të marrëzishme ?
Dhe për habin e tonë, vetëm se ata njerëz të vetquajtur studiues e albanolog si Arefi, Kocaqi, Niko Stilo, Besir Bajrami, Etnor Canaj, Skender Hushi dhe disa tjerë, perzihen ne këto gjurmime pa e ditur asnji fjalë të skitishtës apo greqishtës së vjetër, që është nji sllavishte e vjetër por që këtyre iu tingllon si shqipe pellazgjishte, pa e ditur se po këta pellazgët ishin skitë e që flisnin gjuhët indo-skito-balto-sllavishte, të ardhur nga veriu i Danubit e jo si e besojnë ata se gjoja këta pellazgët paskan pjellur nga dheu i Ballkanit, mbrapshtira fëmijnore....e perjashtojnë mendimin e Akademis sonë si dhe të gjithë atyre shqipëtarve tjerë nga Kosova e rrethina të cilët i shmangen kësaj loje sepse, ata e dijnë bukur mirë se çfarë rrënjësh fshifen pas fjalës "mbështjello" apo pas fjalës "kopsht" por, ky ekipi i vetquajtur albanolog vijon e mirret me fantezit e tyre, gjoja se këta paskan zbuluar se kjo "greqishtja e vjeter" paska kén pellazgjishtja e jo Hindo-Skitishtja ?
Me nji fjalë, çojnë ujë në mulli t'armikut, dhe, në vend se ta mbyllnin gojen këta e hapin e pallin si gomari kur mbetet me dy këmbet në baltë "hurra" gjoja se kanë zbulua diçka t're Akademia jonë na paska kenë çorré...?
Si përfundim, siç e thotë edhe vepra e të madhit Cabej, këta njerëz mashtrojnë veten e tyre dhe më e keqja edhe të tjerët.
==========================================
Kjo do thotë se; nuk mund të ishe Pellazgë sikur të mos ishin më parë Skitë, njashtu si edhe Serbët, Kroatët, nuk mund të ishin serbë e kroat si mos t'ishin më parë sllavë !
Njashtu edhe Pellazgët, derisa jetonin sipër Danubit u quajten Skitë, pasi që vërshuan Gadishullin si Sllavët që vershuan edeh këta si Skitët dikur rreth 3000 vite para Sllavëve Ballkanin, ata posa erdhen në Gadishull u quajten Perballian e më vonë u ndajten prej tyre edhe Akeanët që moren pjeset bregdetare të Egjeut kurse Skitët tjerë mbeten Pellazgë nga autorët, perndryshe i njëjti popull skitë, njashtu siç u ndajten serbët e kroatët më vonë dhe më nuk quheshin sallavë por me emra të tyre të veçant etnikisht si dhe me dialekte, njashtu edhe Skitët perfunduan në ndarje etnike të re; hellene (Perballiane) dhe Akeane.
1.) "grua" i përgjigjet "graja" mirëpo Graja* i pergjogjet edeh skitishtës; kraja=graja( të skajshmit, ata që jetonin buze detit, ose "perballjanët" ose"perballjan"...krajan, grajan...si ukrajan, ukraia, ukrajna, ukrajina...
"Kjo deshmonë se, banorët e vjetër të Epirit ishin me prejardhje nga Kaukazi, dhe se pasardhesit e tyre mbajnë sot emrin e albanve dhe flasin nji gjuhë që i afrohët juhës perse."
"Disa historianë, për të spjeguar këtë ngjajshmëri, i nxjerrin shqipëtarët e sotëm nga Skitët albanian deportuar nga Kaukazi në Iliri nga Pompeu."
"Sipas këtyre autorve, Pompeu paska ekzekutua nji rrugëtim mbi 1400 kilometra duk kaluar shtigje aqë të vështira për të vendosur aty në Greqi nji popull armik tek këta vendasë të cilët ishin në luftë me Romakët..."
"Napejët e Epirit kanë pa dyshim të njajten prejardhje si Napejt e Skitisë emruar nga Plini: në dy rastet, si njëri dhe tjetri janë të vëndosur në bregun e nji lumit të këtyre dy vendeve të largëta që mbajnë emrin Taras."
Sundues të vendeve në mes Detit Kaspik e Krimes, Skitët zgjërohën pastaj edhe kah Perendimi, ku fiset e tyre pushtuan Kimerinë (Krime) që i dhân emrin Taurida dhe provincat në Veri të Pont-Euksumit; mirëpo pushtimet e tyre nuk u ndalen në Danub, dhe, në kohëra që është e pamijtun të percaktohen, ata versulen në Traki dhe nga atje në Maqedoni dhe Epirë, ku dhe kalojnë në Greqi me emrin e Pellazgëve.
Qe se ku do na qojnë Arefo Kocaqet; n'gojên e ujkut....!
Akademia jonë mundohet te na largoje prej këtyre Pellazgeve të Kaukazit kurse Arefo-Kocqet
prapë aty kanë qëllimin të na qojnë, aty ku ka vendosur edhe Aakdemia serbe...si thonë në popull;
"qoni ujë n'mulli t'huaj"...
Pra, pasi qe kenmi deshiren e zjarrtê nga injoranca jonë, te jemi edhe ne me prejardhje "Pellazge" patjeter, atehere edhe une do ua plotsoj kete deshir; do behem edhe une "pellazgë"...!
=Atijon= është fjalë Skite (pellazge) do thotë "i joni babi"...!
=Burri/burr= është edhe kjo fjalë Skite(pellazge) si dhe rreth 60% e fjalorit te shqipes është indo-skito-pellazgjik...!
Asgjë nuk ka nga Ballkani, shfletojeni studime në fushene shqipes nga Cabej...
Prejardhja e fjalës ;Burr/ Burri nga fjala Skite "Puraj" në skandinave kalon në, Burr, tek hebrejt bëhët, Bar që do thotë
"i biri" apo "burri" ose "djali"...
Prejardhja e përbashkët e Skitëve dhe e Grekëve është dëshmuar nga traditat e tyre të njajta, nga rrefimet historike, nga ngjajshmëria e gjuhës së tyre, perngjamja e tyre fizike dhe veseve të tyre tregon arsyejet pse shumica e emrave dhe toponimeve të Greqisë primitive gjëjnë kuptimin e tyre në gjuhën shqipe.
Së pari sot, sud, sat; sodit, dit, dotina, obodit, obodriti, sudit, janë fise dhe fjalë të lindjes..
T'ia hjekim Aferdites fjalën "dit", çka mbetet pastaj ? mbetet terri...apo "férri" e kunderta e ditës...!
Dahet, Dajket, Dahijt, "shpirtnorët, andej kah del shpirti, "fryma" dahi...Daki, Dakia, Dahoviti
Dakia, Trakia, zraki, Zrakia.."frymarrja e fundit, shpirti..! shpirtnorët...
Rrënja e "drurit"..."druni" "druma" "srus" "derv" "dervo" "derbinkes" "derbikaj"
Prejardhja e fjalës =runat=për të ruajtur shëndetin nga syri i keq është fjalë Skite që do thotë; "runa Zot" nga syri keq, dhe sipas fjalës "runa" ka mbetur edhe emri i alfabetit Runik nga t'Runet, qaforet apo gerrmat e shkrira praj plumbi ose te gravume (grafôsne) =gerrvishje, "gerrmat" "gerrithje" qe do thotë te shkruara, për ta "runat" ishin simbole si imazhe për ti "rujtur" Perendia nga syri keq...
"Pellazgët (Iper-akianë të maleve, krrshit ) si dhe Grekët (Par-ballian, buzë deti) ishin te ardhur nga i njajti vend, nga malet e Kaukazit dhe me siguri se Pellazgët ishin Skitë të Kaukazit..."
FUNDI I DOSJES PELLAZGE SKITE:
Pra, ata që e rekllamojn sot gjoja se, "greqishtja e vjetër është shqipja", ia kthejnë veti gryken e pushkes nga injoranca e tyre e mosnjohjes as të gjeografis as të kronologjisë, siç e ka thën i madhi Cabej.... !
Për ata qe kanë sy e tru e kuptojne problemin, kurse arefo-kocaqët kurrë mos pritni se do ta kuptojnë ndonjiherë...!
Do ti numrojmi tani edhe të zezat e Pukevillit mbi prejardhjen shqiptare e që Arefi e citon gjoja se ky Pukevilli i tij i donte shqipëtarët sepse, aty Arefi e citon Pukevillin kur thotë se; "shqipëtarët, "Pellazgë Kaukazian..." por sikur ti kishte hapur mirë sytë Arefi ai do vrente se ky termi "pellazgë kaukazian" është i shënuar si në kllapa, pra me gerrma të theksuara italike sepse kështu Pukevilli i vënte thumbin e prejardhjes së shqiptarëve i cili ka hedhur aty në atë librin e tij gur e dru mbi historin tonë.....por si duket AREFIT kjo i ka pelqyer së tepërmi dhe merrë si nji burim të pasur e me shumë vlerë Pukevillin, athua pse ?
Duhej ta dinte Arefi se ky Pukevilli kaloi në mesin e shqiptarëve më tepër se ni dekad dhe donte te dinte gjithçka rreth shqiptarëve, pasi që ai ishte rrafur shumë keq nga nji shqiptar i cili e kishte futur në nji çeli dhe keqtrajtur në mënyrë brutale. Pukevilli ishte kapur si peng nga piratët e Ali pashes derisa anija françeze kalonte bregut të detit jo largë gjirit të Artës dhe aty fillon njohja e parë e Pukevillit me shqiptarët, ku pas nji kohe që kaloi në qeli dhe lirohët me urdhër të sulltanit emrohët konsull i parë i Francës në Janinë.
Mirëpo Pukevilli nuk e kishte harruar atë rrafjen brutale nga shqipëtarët dhe si duket ky ishte shkaku pse ai filloi të interesohet për prejadhjen shqiptare nga afër.
Pra, pasi që ne kemi filluar ti dojmi aqë shumë pellazgët siç i donte edhe Pukevilli e Arefi edhe unë prej sot do ju ndihmoj sepse, deri dje keni sharë edhe Akademin tonë si dhe Cabejin (edhe mua) pa kurrfarë turpi...!
Qe se çka thotë Pukevilli i Arefit për prejardhjen shqiptare:
"Të vendosur mes derit Hirkanian (Kaspik) e Paulus Meotid(Azovit) , që të vjetrit i quanin me emrin e përgjithshëm Skitë apo Kelto-Skitë, si shqipëtarët e ditve tona që njihen mes veti, në të gjitha provincat, me emrin Shqipëtar..."
"Nuk kam ndërmend të ngjitem deri tek orakuli i profesive për të diskutuar nëse Gegët janë të dalur nga fisi i Gogëve; mjafton të dihet se ekzistonin Gogët në rrethin e detit Kaspik, për tu bazuar nga homonimia ime e parë.
"Kisha me shtuar se emri Gog apo Goge, ndoshta shkruhej; Kog "...?
Qe pra se ku na qesin arefo-kocaqët...!
...cilët janë ata që ofendojn Akademin tonë ?
Kolonit dhe luftëtarët shqiptar të njohur në Turkin Europiane dhe vende tjera:
Kurse Arefi e citon Pukevillin nxjerrur nga "Udhëtimi në Greqi", Paris 1826)
Pukevill: "Në të gjitha kohërat, shqiptarët që ne mund ti quajmi "Pellazgët kaukazianë" themeluan koloni pa u përziër me etnit tjera dhe kalonin si mercenar në shërbim të atyre princave që paguanin mirë.."
A nuk është kjo skandaloze ?
Pse Arefi nuk e ka cituar edhe këtë se çfarë mendonte Pukevilli për prejardhjen e shqiptarëve ?
Pukevilli: "E kemi parë kalimthi, se, si Shqiptarët të dalur nga Kaukazi e të vendosur në Greqi nën paralelet e vëndit të tyre që kishin lëshuar dhe të mësuar nga kulti mitologjik, pasi ata u vëndosen në mesin e Helenve, e perqafojnë fen krishtere dhe ndahen nga Shizmi dhe nga apostazia e nji numrit të madh, në vend se të bëhëshin me ta si popull vëlla, ata bëhën armiq fanatik dhe të pa pajtushëm."
Pukevill: "...Do t'ishte me interesim për filologët të hulumtojnë se, cilës gjuhë i ngjitët fjala "diell" e "hën", "ré", "kiel", "yll", "grua", "ui", "lis", për të ditur se me cilin popull të njohur diku në lindje kanë lidhje."
Pukevilli: "Atëherë, ne do të mund kërkonim se nga ku shqipja e ka patur mundësi të huazoje emrat si "grour", "buk", "mal", "det", dhe do përfundonim se, cilët ishin mjeshtrit e shqiptarëve në shkencën e agrikulturës dhe kështu ndoshta do të zbulonim vendin e të parve të tyre."
Dhe këtu ne do i kishm bër nji pyetje Doktorr Arefit !
Zoti Aref, na trgeoni te drejten, si e shkrove librin tuaj, a vetëm përmes google recherches duke i kërkuar vetem se fjalët kyçe si psh. "pelasges albanais" apo vertete e keni lexuar ndonjihere në jeten tuaj tër librin e Pukevillit ?
Si ka mundësi që nuk i paskëni lexuar edhe këta rreshta që i cekem më sipër ku Pukevilli aty shqiptarët i nxjerrë, jo si citon ti, "pellazgë kaukazian" por shtruar, Pukevilli i nxjerrë shqiptarët me prejardhje skite nga kaukazi e kaspiku dhe ju ia fshifni këtë qëndrim famkeq të Pukevillit lexuesit shipëtar, pse e bëni këtë ?
Pse botoni libra të shtrembruara me kopi-past kur këto kërkime mund ti bëje sot secili lëxues edhe përmes interneti ?
Tupani rreh per ata qe kane veshët, jo për Arefin e kompanin Masonike...antishqiptare...!
"Shqipia ka ruajtur pa dyshim nga Skitët klithjen "ouôû" për të shprehur urin; për të karakterizuar luftën, për "dgiarm",(zjarm) për "kukud", për të karakterizua murtajen.
"Mirëpo ku e ka marrë shqipja emrin e të dashurit "tat", "print"(prind) "familija" "mama" "vlla" "biro" , perveçse nga belbëzimi i parë natyror" ?
Shihet kjart këtu se sa me ironi Pukevilli flet për prejardhjen e gjuhës shqipe...kurse Arefi e lavdëron dhe e citon Pukevillin para lexuesit shqipëtarë e të huaj, gjoja se ai flet në të miren e shqiptarve ?
Pse nuk tregon drejtë Arefi ndryshe se; " ..unë kurrë se kam lexuar librin e Pukevillit, por atë paragraf si dhe tjerët, i kopjova nga rezultati kërkimor përmes "google books" ku pasaj e ngjita njashtu siç ishte në dosjen wordpad për librin tim ?!
E kupton mineralogjin Arefi siç e njihte edhe Pukevilli ?
Sod, sot, sodit...soditi...obodriti....!
Qe se ku na shpien ndjekja e rrugës Angjelo Arefo-Kocaqiane drejtë e në Turkmenistan...
Pra, kur nuk e degjojmi nënën tonë (Akademin,) do ta degjojmi pra rrjetin Masonik: arefo angjelo-kocaqian...
që na qon drejtë e në Turkmenistan tek stergjyshërit e tyre të parë "skitho-pellazgë" dhe në vend që ti bënte pellazgët te ardhur nga atje, ky i bën ilirët, të vetmit stergjysh që i patem e që edhe këta na i sjelli prej atje, athua pse ?! ...!
Masonet na e shkatrruan Akademin tonë e tani ti biemi fyllit, na e prishen edhe atdheun që e patem e flijuam jeten për këtë liri dhe në fund bandat masonike nga brenda na e shkatrruan ...bravo iu qoftë këtyre kuajve të Trojës !
Qe se cili ishte i vetmi dallim ne mes të Pellazgeve e Grekve të vjetër; katundar (barbar) mbeten këta (pellazgët) e qytetar skito-helenët...!
Qe të dy, apo i njejti popull i ardhun nga veriu i Kaukazit, mes Kaspikut dhe i bregut të Turkmenistanit, kaluan Krimen, Ukrainen (Tatarin) dhe kapercyen Danubin, (Tanin) dhe hyrën në Ballkan i cili ishte më parë i banuar nga fiset Ibere*(Ili Beri," I péri" "i pari" , ( te parët ata që jetonin sipër maleve shalde/kalde) edhe këta te ardhur por nga jugu i Kaukazit por disa shekuj para këtyre Skito-Pellazgve të cilët u detyruan të ikin në Italië pastaj iken dhe u ndalen në Spanjë...
Vala e dytë Skito-pellazge arrijti në Ballkanë nga Azia e vogël, prej skitve tjerë që kishin deprtuar prej kaukazit në Mezopotami "njerëzit pertej maleve" kaldet "shaldet"...edhe këta paski kaluan në Egjipt, pas disa shekujve u kthyen te gjithe ne Greqi...dhe kështu u krijua greqishtja e re mbi dy shtresa te nji pasnjishme skitike, "greqishte e vjeter" dhe e re më vonë në kohën e Bizantit me ardhjen e skito-komanve tjerë edhe këta pertej Danubit...
Kështu sot kemi tri shtresa skitike që u vendosen në Ballkan që prej -2200 para krishti e deri në shekullin e XI-të pas krishti me perfundimin e sundimit te Aleks Komnenit, (lexojeni Aleksiaden)* nëse dojmi te bëhëni historian ose t'ia fusim a-la arefo-kocaqiane; "marsjellje=Marsej ?!...marrinat nuk kanë brina...!
Mathieu Aref "Odiseja e nji populli prehelen" 2003:
"Homo Sapiani me siguri që i ka shkelur këto vise ku dhe u duken banorët e parë të Europës, historikishtë te njohur si:
Pellazgë=Shpellagji*, njerëz te shpellave !
Lelegët=Le lesh, njerëz të leshtë, bëhët fjalë për "njerëzit majmuna*" ?
Ligurët= njerëz të veshur me lëkura" ?
Si mos të habitemi kur lexojmi marrina të tilla sot në shekullin XXI nga mendja e nji krye madhit Mathieu Aref i vetquajtur shkenctar ?
Majmuna paskan ardhur nga Afrika në Shqipëri ?
Nuk e di se si na mban kjo tokë, duhej të na lëshonte...!
Ai na thotë në librin e tij këtu në faqen 30 se, ne jemi shpellarët e parë të Europës që nga koha e Homo-Sapianve dhe posa zbritem nga dega e lisit ne e lam aty bishtin dhe pushtuam vrimat e shpellave, për atë na quajn edhe sot pellashk- që do thotë shpellagji, shpellarë e majmuna !
Më tutje ky Doktorri i Sorbones shton se, i pari ishte fisi yni që doli nga shpella e tjerët mbeten ende aty në shpellë, ky fis kishte emrin Lelegë, që sipas mendimit të tij, e që opinioni yni mbarë duhet ti besoje ni Doktorri të shkecave i dalun nga Sorbona i cili thotë se, fjala Lelegë është e gjuhës së Perendisë, që do thotë "njeri i leshtë", trupin e mbuluar me lesh, jo si delet por si majmunat sips tij !
Më tutje Doktorri i shkences thotë se, ne jemi këtu që para 40 000 vitësh në të njajtin vend pa levizur, edhe kur erdhen akullnajat e medhaja na nxunën por shpellarët e zgjuar siç ishin, u futem nën to, rezistuam rreth 8000 vite të mbyllun si ata pinguinat midis akullit !
A është e vertetë kjo ô Perndi ? -e pyeti Apotri.
-Ky Doktorri i Sorbonës nuk paska lidhje me shkencën por me fantezit, unë i thash atij para ca vitësh të shkruaj marrina të tilla që ju ti besoni atij, le t'ju marri në qafë mirë si duhet se ndoshta kështu e keni kërkua prej Perendisë. Ai pa e ditur as ni fjalë Skite juve u'a përziën gjellërat, nuk e di se "gjella" e "jella" janë e njëjta fjalë Skitishte që do thotë "ushqim" por juve ju mashtron ai dhe thotë se, gjuha juaj është gjuhë e Perendisë, kështu dikur i përvetsonin edhe etruskët rrokjet e gjuhëve të huaja që sot askush nuk mundet t'iu bie në fije.
-Mirë ô e shtrenjta Perendi, nëse ka mbetur e vetmja zgjidhje kjo, që ne të shpëtojmi e mos të shkatrrohëmi si ata etruskët, pra ne do ia bëjmi si urdhëron ti. Pra do ti mbledhim të gjitha këto libra të Doktoorrve mashtrues dhe do ti bëjmi top-letre, besoj se populli do pajtohët, por ky i Sorbonës icili ka shtypur librin në ni shtypshkronjë me para të tij prej xhepi e që i ka kushtua rreth 3000 dollar, duhet t'ia kthejmi parët ose topin e letres së recikluar. Mirepo Doktorri bëri gabim të madh këtu, sepse, ai së pari shtypi librin në ni shtypshkronje sipas ni mori të dhënave që kishte grumbulluar në forume përmes interneti nja 10 vite para se të bëhët Doktorr i Sorbonës, si ai fshtari i mjerë që kishte vën qerren para kive, mendonte se kështu shtyhet qerrja, tani ky dotorri i Sorbones ka ngul këmbë si kiet n'baltë, në hallë kemi rën me të ô e shtrenjta Perendi, na mori në qafë Doktorri i Sorbones, e si t'ia bëjmi tani hallit me të ?
-Unë e kam percjellur prej dekadash këtë Doktorrin e Sorbonës që kishte titullin Arkitekt i dekorit të mbrendshëm për zare të dritareve të banesave pariziene, ku, 10 vite pasi që e shtypi vetë me pare prej xhepit të tij këtë libër si broshur bibliografike për "bellashkët" pra, për këta skitët e bardh që ky po i quan aty "shpellarë", askushi nuk i'a vlersonte atë "vepër djallzore" Doktorrit siç ai shpresonte dhe i deshpruar siç ishte, më në fund i thash;
" ô Doktorr Adamit Frassari- i thash atij: -shko e paraqite këtë libër që e ke shtypur n'shtypshkronjë e që të ka kushtua shtrenjtë para 10 vitësh nja 3000 dollar, shko tani vrap paraqite edhe si tezë në Sorbon sepse, ke të drejtë që këtë librin ta shëndrrojsh edhe mbrapshtë, nga libri në tezë, nuk është vonë kurrë kjo punë edhe se i ke hypur peles kah bishti, por, siç duhej për së mbari, Doktorraturen dhe me titull në xhep pastaj do botojshe librin, ...por nejse, ti nuk i degjove këshillat e Perendisë por, nejse, shko tani aty te dera e Sorbonës, se edhe ti si çdo qytetar i thjeshtë ke të drejtën të paraqesish ni tezë ç'fardo qoftë ajo, dhe aty brënda 4 orëve leximi përrallash të shpellarve do të dalish më në fund nga Sorbona e famshme me titullin Doktorr shkence në xhep !
Kështu pra, do t'ua japin ata "miqët e tû" më në fund një titull si Doktorr, pse jo, nuk i dihet, të duhet edhe ky titull përpos atij të dekoratorit për zare të dritareve ku pastaj me këtë titull ta marrësh n'qafë ni popull të tërë me fantezit e tuaja të shpellaxhinjëve sepse, edhe ty ka për të besuar ky popull siç i'u besonte "engjujve" tjerë, kështu e mbyllem kontraten dhe më degjoi Doktorri dhe më në fund, pas 10 vitësh që kishte publikuar librin e tij sipas ideve të ni Doktorr Adamit Frassarit e Budimir Milanit, doli edhe ky si ata me titullin Doktorr i specializuar për studimet e shpellarëve dhe pas shumë mundimësh me ni procedur së mbrapshti më në fund mëzi doli në moshën 70 vjeçare me titullin Doktorr, si shihet, kurrë nuk është vonë për mashtrime, nuk ka moshë apo jo ?!
Si mund të flasi për Skitët pa e njohur sllavishtën, kur dihet se, gjuha Skito-Pellazge është e njejta gjuhë, indo-skite e balto-sllave ?
"Nuk ka patur kurrë etni sllave në antikitet që erdhi pertej Danubit në drejtim të Ballkanit" ?
Mirëpo ka patur një etni tjetër me emrin Skitë të cilët edhe ata flisnin gjuhët balte-sllave ku aty rreth 2300 para krishti pushtuan Traken e gjithë Gadishullin dhe u ndalen në Kretë, Linearet A e B dëshmojnë sot se, gjuha e këtyre Skitve që Arefi i quan Pellazgë e Budimiri Pellasti, këta flisnin gjuhët sllave, pra, ato tabletat e argjiles janë si dëshmi, fjalët si "pode" "qeterowo" "duse" etj, janë konfirmua nga shkenca se, këta te ashtuquajturit Pellazgë na dalin sot të ardhur në Ballkan e në gjithë ishujt e Egjeut e që flisnin një dialekt sllavë edhe se nuk mund të percaktohet askush se a ishin sllavë apo jo por, sipas gjuhës së tyre kjo vertetohet se ata flisnin sllavishtë apo skitishtë, por, Arefi nuk e kupton sllavishten prandaj nuk di as si ti dalloje Skitët nga Pellazgët e as nga sllavët, ose, vertet ai e di këtë problematik mirë por trillon e mashtron lexuesin shqipëtar, ku i dihet se për çfarë arsyeje ?
Akademia jonë e ka thënë prerë prej dekadash se; "këta pellazgët, sipas shkrimeve të tyre të gjetura kudo në Mesdhe, vertetohet se flisnin një sllavishte, si fjala "zivai" dëshmi në stelen e Lemnos, =zivai= që do thotë (rroftë) por Arefit dhe Nermina Vlora-Fallaqit i duket si shqip dhe ajo ka marrur aqë guxim sa që edhe ta ndaje fjalen "zivaj" në dy rrokje; edhe se është e shkruar "ZIVAI" ajo e ndajti dhe e shqipëroi gjoja si:
"Zi-vaj"= do thotë "Si Faj" ? (...sipas mendimit të saj dhe pa kurrfarê kompetence edhe kjo si Arefi...) shpikin kombinime, imagjinojeni njëherë se deri ku ka shkuar mendja jonë, ka edeh tjerë që mundohën të na bindin me teorit e tyre të reja se fjala "Zemla" është shqipe që do thotë "Zemra"...pa ditur asnjë fjalë sllave i'u lejohet gjithkujt ti fusin hundët aty ku nuk duhët, pse e bëjnë këtë kur nuk janë kompetent për këto gjuhë, nuk iu dihet se cili është qëllimi tyre, i bëjnë nga naiviteti apo nga mendja e madhe këto marrëzi apo me thikë pas shpine ?
Përgjigjia e tyre është e thjeshtë:" po...sepse sllavët erdhen në Ballkan vetëm në shekullin e VI-VII -të pas krishti, prandaj eliminohet elementi sllavë në Ballkanë sipas mendjes së tyre, pa e ditur se, 2500 vite para se te vinin sllavët e jugut në Ballkan po këta Skitët e Arefit apo Bellashkët e bardh flisnin njësoj si sllavët, sllavishtë në këtë gadishull edhe se nuk kishin lidhje etnike me sllavët !
Si të themi ndryshe, as algjerianët nuk janë françez por sot e flasin frengjishtën dhe, sikur këta të shkonin dhe të pushtonin Australin a do i konsideronim si francez apo si algjerianë atje...?!
Mirëpo këta tipa bëhën edhe më të zgjuar se Akademia jonë e cila qysh moti disave u'a ka terhjekur vrejtjen si edhe më parë Faik Konica që na ka paralejmruar me moton e tij të famshme;
"Ai që kundershton teorin e këtyre tipave gjoja se, "ne shqiptarët rrjedhim prej Pellazgëve", nëse ai njëri është i huaj, për të do thojnë; "lëre se ai është gomar" !
"Por, nëse ndonjë shqipëtar kundërshton haptas këtë tezën pellazge, për të do thjnë se, "ai është tradhtar"!
Njashtu edhe Cabeji na e ka lën një porosi; " për ata që ende besojnë në prejardhjen e gjuhës shqipe nga pellazgët, së paku, sot, mos të mundohëmi që nxënësve në shkolla, të mos ua mbushim trut me këto teori të mbrapshta."
Edhe pas një shekulli ne mbetem tek e njëjta pik: a jemi apo s'jemi Pellazgë, kjo është tragjike për ne, derisa ishim shumë mirë si pasardhes të ilirve ...!
Skanderbeg: "panto par elogium"
Dhe në fund për të arrijtur ta kuptojmi se kush fshifet pas këtij rrjeti Masonik për të shkatrruar kombin shqipëtar, duhet ti hapim sytë mirë dhe ti krahasojmi këto imazhe "ai që vjedh ni pull vjedh ni bûall..." thotë populli !
Arefi ka kujtuar atëhere në vitin 2003 se interneti punon vetëm për të në Paris e nuk i ka quar mendët fare se nji ditë e verteta do dali sheshit...piktures së huaj ai pa fije turpi i vë nënshkrimin mbi të ( do flasim hra tjera edhe për teorin e Adamid Frassarit) fryt i imagjinates së tij ?!
Tani mbetet të dihet nji gjë me rëndësi te madhe !
Nga e ka burimin kjo gravura e Skenderbeut të cilën Arefi e ka kopjuar dhe pastaj ka pikturuar mbi të dhe në fund në të majtë i ka dhën nënshkrimin e tij, (M.Aref) Mathieu AREF ?
Zoti Aref duhet të na tregoje patjetër Burimin e këtij ilustrimit me pamjen e Skenderbeut tepër të veçant.... dhe pastaj shkojmi në pyetjet tjera, megjithëse Masonët gjëjnë gjithëmonë nji zgjidhje, veshur si zotri, kostum kravat, tipa të tillë mund të prezentohen sot shumë lehtë para opinionit shqipëtar edhe si mbret, si ajo historia e nji klunit para 100 vitësh i cili i veshur me rroba si të nji mbreti, na shfaqet se gjoja ai është zgjdhur mbreti i Shqipërisë derisa më në fund u zbulua ky mashtrim por mbeti në analet e perendimit si anekdot e preferuar e francezëve që ende edhe sot besohet kjo se, "tek shqipetarët, mjafton që cilido individ të vishet mirë si zotri ai mund të bëhët mbret në Shqipëri" !
Ky është fataliteti yni që vijon edhe sot e Arefi si duket e ka lëxuar anekdoten e mbretit të Shqipërisë para se të nisej në këtë fushat të marrëzishme ?
No comments:
Post a Comment