Nga cili vendë vinte i panjohuri ?
Spjegime rreth ilustrimit mbi amforën etruske Tragliatella:
Në këte gjysëm rrethi me formen e një vazës ku në mes të rrypit të tokës në formen e gjysëm harkut si germa "C" identike si tek trupi i të panjohurit që pershendetet me këtë gruan e veshur me të zeza.
E kemi perseritur disa here; se, ky vizatim është mjaftë kompleks por për habin tonë duket e kjartë kjo se edhe në mesin e miqëve hetohet një lloj heshtje e ftohët rreth kësaj enigme, pse ?
Mirëpo këtu në platformen e tonë të punës faktet tona flasin ndryshe të cilat zbardhin të verteten mbi këtë ilustrim i cili nuk kuptohet edhe lehtë perndryshe ilustrimi do të ishte kuptuar prej kohësh, prandaj, mbi të duhet një vezhgim e koncentrim i gjatë kohorë me një perkushtim së paku rreth 2 orësh për të krahasuar edhe mbi hartën e globit pikat kyçe të cilat mund të perputhën me vizatimin dhe më në fund ne do të gjenim kuptimin e duhur dhe bindës të këtij ilustrimi.
Pra, mbi këtë imazh aty tek ky grepi që e shohim si në formen e një bririt që i prgjigjet pothuajse germës latine "C" ku aty shihet se kjo "C" ka një vij që ndahet nga pjesa tjetër e grepit dhe na duket si një shenjë në fomen e germes "i" të kthyer me pikën poshtë por edhe në të njëjtën kohë kjo forma e grepit në shikimin e parë mashtrues na kujton një llojë anije Vikinge ?
Relefi që ndan Paqësorin nga Atlantiku Verior i pergjigjet një murit të gjatë apo një relefi të deformuar e të shtypur nga pllaka e kontinentit aziatikë drejtë ngushticës së Beringut e cila e ndan si mur natyral këtë pjesë nga oqeani Atlantik këtë formacion gjeologjik unik prandaj ky ilustrim neve na tregon kjartë se ky njeriu i huaj ka ardhur nga atje sepse aty e shohim një cep të tokës si një grep të anijes, ndoshta kjo permbytja ka ndodhur para 14 000 vitësh apo më shumë, pra pas një permbytje e cila e mbuloi gjithë tokën për 100 metra !
Kur e shohim harten aty rreth Beringut ne shohim se vertetë aty duken dy oqeanet si dy vorba(qypa apo amfora gjigante të para edhe nga lartë dhe që të dy amforat kanë poashtu të njejtën fomë si e shohim edhe mbi ilustrimin tek amfora etruske Tragliatella njashtu e shohim sot edhe mbi harten e kësaj pjesës së globit të tokës sipër Japonisë aty tek trekëndëshi; Kina, Korea, Japonia siç e shohim edhe mbi vizatim tek këto dy gryka të qypave por të fshehur por e gjejmi të njëjtin imazh edhe mbi harten e tokës.
Perpos tjerash, ky ilustrim ndahet në dy paralele ose në dy blloqe simetrike të qytetrime të stërlashta, lindje dhe perendim me dy qytetrime të një dore, dy botëra paralele; lidhja egjeane -japoneze është e padiskutueshme.
Kur e shiqojmi mirë këtë ilustrim që duhet së paku kushtuar një kohë e gjatë vetem se ngjajshmerive për ti identifikuar vendet se cili vend pershtatet me cilin nga ilustrimi mbi hartë dhe për habin tonë i njëjti ilustrim i kësaj gruas me të zeza i pergjgjet edhe zonës së Ballkanit e Italisë nga ku prapa shpinës së saj duken Apeninet e para saj hapet Deti i Zi, Krime dhe Kaspiku.
Në shikimin e dytë e njejta grua me te zeza merrë vendin e Kinës dhe mbi shpinën e saj kur e nxjerrim në letër imazhin atëherë mbi të lexojmi germat US dhe V, pra, nuk mbetet asnjë vizë pa u spjeguar pas një fshehtësisë tjetër !
Aty ku neve na duket se shohim një nejeri me një bark të peshkatarve apo një anije e Vikingëve por në realitet aty janë të grrithura tri germa të latinishtës, prandaj, kjo ne do na dukej e papranueshme si teori sepse dihet se germat latine na dalin këtu në këtë ilustrim mbi një vaze të vjetër 2600 vjeçare më të vjetra se sa alfabeti greko-fenikas ?
Kjo teoria e alfabetit të lashtë latinë është e konfirmuar edhe nga speialistët se ky alfabet ka ekzistua para atij grek e fenikas qysh para 14 000 vitesh..!
E pabesueshme do thoshim ?
Ndalemi tani edhe tek ky imazhi i këtij Cjapit mbi ilusrimin në pozicionin e kthyër vertikalishtë ku në thundrat e tij duken germat latine: R, B, G, R, për të cilin mbishkrim kemi dhën një spjegim para pak kohe, pra, ky ilustrim i cili perputhet njësoj edhe pozitës relefike të tokës dhe atë nën ujore që për mendimin tim i tejkalon dimenzionet tona të logjikes së sotshme dhe i kuptoj mirë ata të cilët dyshojnë ende edhe se para syve kemi jo vetem se një ilustrim apo një hart gjeografike por edhe një testament të shkruar lën nga kjo intelegjenca e dikurshme e cila i kapercen hapsirat e kohërave historike, nuk kemi se si ta masim këtë periudh kur e shikojmi rezultatin e paraqitur aqë kompleks por edhe gjenial që mendja e njeriu të sotëm ende nuk është në gjendje ta besonte kurrësesi sepse ende nuk i ka ardhur koha, pra, kjo "amfora e madhe" është Paqësori dhe forma krryle si e një grepit si tek forma e një anije mbi tokë që i pergjigjet një cepit të Beringut që na duket si një anije Vikinge por në realitet ilustrusi i dikurshëm apo "itelegjenca" e panjohur këtë ilustrim e paraqet këtu me një mjeshtri të persosur qëllimishtë që ndoshta ata donin të luanin lojen e tyre për ta fshehur kuptimin e këtij ilustrimit me një mesazh të shkruar me germa latine, siç e kemi të njëjtin zbulim të mbishkrimeve në Glozel, Francë, edhe aty mbretron njësoj heshtja e shkencës sepse nuk di të japi pergjigjie !
Mbi ilustrim tek krahu i të panjohurit që mbanë në dorën e tij të majtë një gjesend, një zog, pëllumbin biblik siç ceket rasti i Noes apo diçka tjetër ?
Poashtu tek bishti i kësaj "barke" kemi edhe mbi tokë një lloj bishti si të peshkut që identifikohet me gerremen "D" njësoj si edhe tek ky vizatimi i amfores etruske mirepo kur e ngjyrosim vizatimin ai na del më i kuptueshëm dhe çfarë shohim aty ?
Së pari ne kujtonim në shikimin e parë se ishte një anije Vikinge mirëpo tani pasi e kemi ngjyrosur këtë imazh kjo anija neve tani na del një pallat mbretror, gjejmi 5 shkallët që na qojnë deri tek platforma e një froni, mos ndoshta ky i huaji ishte mbreti i këtij qytetrimit të zhdukur ?
Teknologjia e sotshme neve na e mundëson që të vërtetohët një teori e dyshuar më parë, njësoj si ato vijat papilare të gishtave të ngjitura mbi letër i marrim dhe i krahasojmi me tjerat pastaj dhe ato do të na tregojnë saktësishtë identitetin tonë, njashtu edhe ky ilustrim i thjeshtë neve na tregon identitetin e vertete të këtij vizatimit se, çfarë prezenton ai ilustrim i gjetur mbi një vazë etruske para 200 vitësh, me një klikim mbi google earthe, brënda 5 minutash, posa të kemi vën këtë imazh mbi globin tokësorë (superposer) kur menjëherë mbi siperfaqen e tokës të parë nga lartë nga google earthe, aty do duken kjartë sepse, ne do ti shohim me sy këto gjurmë nga ky vizatim i thjeshtë që e kemi nxjerrur nga kjo vazë etruske dhe ne aty për aty në direkt do të shohim me sy se, ky imazh do i përshtatët vendit të tij atje poshtë në tokë mbi reliefin e globit të hemisferes veriore, sikur të ishte vizatuar dje enkas për këtë ditë, për gjeneratat e sotshme ?
Si ka mundësi kjo ?
Dhe pasi që ia kemi vën këtë provë si një analiz që bëjmi në një laborator njashtu edhe këtij imazhit të vazës etruske i cili është punuar para 2620 vitësh, dhe kur vertetojmi se vizatimi do të perputhet saktësishtë në një gjatësi të pabesueshme që perthekon gjatësin me një perimeter rreth 18 000 kilometra !
Dhe pastaj, kur e shohim me syrin tonë këtë fenomen të jashtëzakonshëm i cili do të na shfaqet para syve dhe si të mos mbesim të habitur ?
Të gjitha teorit e kaluara që ke patur në mendje prej dekadash deri me sot, këto teori të vjetra pastaj do të ju duket se po rrokullisën njëra mbi tjetren dhe shemben aty për aty, para këtij ilustrimit aqë të thjeshtë !
Kur robotët i merrnin njerëzit për derra, ua mësaun atyre artin e luftës..
Kush luan sot me opinionin shqipëtarë dhe pse ?
Nuk është fjala këtu për muret e quajtura gjoja se "pellazgjike" të cilat janë të lashta gjoja se: "para greke" por fjala është për një popull të lashtë hyjnor para se të vije Homo sapieni në këto vende, prandaj edhe për këtë arsyeje edhe vetë kjo teoria e sharlatanëve "pellazgët hyjnor" e disa shkruesve të vetquajtur albanolog e historianë shqipëtarë është krejtësishtë e gabueshme, sepse, këta të mjerë nga padija e tyre kronologjike kujtojnë para opinionit shqipëtarë se këta pellazgët (te lashtë ishin një popull si ne, "hyjnor" mirëpo në realitet, ky populli "i lashtë e hyjnor" ishte një intelegjecë jashtë-tokësore, gjysëm njerëz gjysëm robot që ishin me një dorë e mbi kokë mbanin si plis një paraboll dhe një anten tek kërthiza që e shohim këtu si një njeri apo fshatar të zhveshur i gjori, me organet e tij gjoja se gjenitale ?!..kështu neve na duket në shikim të parë nga këto ilustrimet e vazës etruske Tragliatrella por realiteti është krejtë ndryshe...
Kjo intelegjenca jashtë tokësore apo hyjnore e këtij populli të lashtë shkonte që nga Atlantiku (cjapi i fundosur) e deri tek (dhia edhe kjo e fundosur në Oqenain Paqësorë që ngjitej me Beringun, pertej Japonisë dhe që prej kohës kur u zhduuken këta hyjnorë gjeten strehim edhe në Mesdhe, dhe për këtë arsyeje gjuha japoneze deshmohet se ishte edhe gjuha e këtij qytetrimi të hershël ndoshta më i vjetër se 12 000 vite e që lidhje nuk ka me pretendimet e disa shkruesve shqipëtarë që pretendojnë se të parët tonë ishin këta pellazgët hyjnorë, një iluzion mashtrues sikur të thenim sot; se ne ishim këtu në këto troje edhe para kësaj inteligjeces jashtë toksore !
Por shtrohet pyetja; pse vijon të mashtrohet populli shqipëtarë nga këta pseudo historianë kur të gjitha dëshmit qojnë tek një intelegjenc jashtokësore të cilës vetem se populli shqipëtarë duhej ti ngjante me hund e vetulla deri edhe tek gjuha që ndoshta ata fare nuk kishin gjuhë sepse nuk kishin nevojë tjetër komunikimi kur kishin me vete gjithë atë aparatur ?
Kush luan sot me opinionin shqipëtarë dhe pse ?
Hapni sytë nja dy orë nese keni pasion) por e di se nuk kneni dhe per kete arsyeje nuk do ta kuptonias kete ilustrimin..
No comments:
Post a Comment